Raz baca no, Emil Gracić



 

Svud oko mene razbacana slova.

Gužva.

Svud oko mene pobacani brojevi.

Metež.

Filozof mi veli - brojeva nema!

Mistik mi veli - slova nema!

A ja zbunjen.

U gužvi,

saplićući se o jedno iskrivljeno slovo O, umalo se objesih o lijevu kukicu integrala!

Riješih da se za početak samo okačim,

izmjerim i vidim koliko težim.

Do beskonačnog. Od bezpočetnog.

 

U metežu,

množeći se jednom malecnom nulom,

malo je dopisah,

malo je opisah,

malo je opasah (u dva koraka, oba različita, jer broj dva realno ne postoji).

 

I tako,

od slova O do nule,

korak po korak, a svaki različit,

ništim sebe množenjem.

I tek tada,

kada se dvije strane nule (obje različite), opašu malecno debljim linijama, ništeći je formiraju O.

A ja se raskačim sa kukice integrala,

od malecne nule postanem tačkica,

centar unutar O.

Baš tu negdje na sredini,

izmedju bezpočetnog i beskonačnog.

 

 

Slika  Alfa i Omega, Tom Čarli Bigler